معینمعین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامی و پاپا

16روز زن. روز مادرررررررر. روز من

1392/2/11 15:47
نویسنده : مامان معین
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک دلبرکم

روز زن ، روز مادر ، عجب حس ملسی داره، مادر شدن ، دوستت دارم ، من با وجود تو مادر شدم ، مادر شدنم رو مدیون توام زیبای من.

این روز ها ادا در اوردنت خیلی زیاد شده و من تا بیام فرصت کنم بنویسم چیکار میکنی ادای بعدی در میاری و دلبری میکنی..

الان پستونکت توی دستته و خوابیچشمک

پستونکت رو از دهتن بیرون میاری و سعی میکنی بذاریش دهنت..

اینروزها حس میکنم منو میشناسی.. بین همه منو زل میزنی... قدم های منو با نگاهت دنبال میکنی.. دایم به بهانه شیر خوردن بغل میخوای...همه اش آغوش منو طلب میکنی... دوستت دارم عشقمقلب امیدوارم لایق باشم

قد کشیدی و اینو هرکی میبینتت میگه..

بالشت پر شده از پرز لطیف موهات .. منم این وسط دارم کچل میشمنیشخند

بالشتک بازیت رو خیلی دوست داری و تو بغل میگیریش و لالا میکنی..

هنوز پوشک 3 تا 6 کیلو میبندی جیگرم... از دو ماهگی دیر به دیر پیپی میکنی...

همش گرمته.. شلوار دوست نداری...

دیروز شلوار پات کردم... پاچه شلوار رو با دستت گرفته بودی و میکشیدی...

گریه میکنی تا بغلت کنم...

وقتی دراز کشیدی سرت رو بالا میگیری و از بالش جدا میکنی( در واقع گردن میگیری)

هر کاریت میکنم به بغل نمیخوابی و پشت سرت کتابی( صاف) شده..خمیازه

به زور چشمات روز باز نگه میداری و نمیخوابی..

شبا زود به زود شیر میخوای..

همه ی اینها عشق و عشق است و عشق

 

بازی جدید اله کلنگ بازیه به این صورت که روی زانوهام میشینی و من زانوم رو بالا و پایین میارم.. و تو خوشحال میخندی... انشالا همیشه لبخند به لبت باشه عزیزم

بابا بخاطر روز زن بهم یه شال خوشگل هدیه داده... خدایا ممنونم بخاطر همه ی داده هات

پ و: بوس بخاطر لحظات رنگینی که واسم می آفرینی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)