معینمعین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامی و پاپا

12اسباب بازی

1392/1/22 17:48
نویسنده : مامان معین
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر دوست داشتنی من...

هر روز که میگذره حرکات جدیدی از خودت نشون میدی و منم دیوانه تر عاشق میشم... امروز که توی تخت خوابیده بودی دیدم داری با بالشتک کوچیکیت بازی میکتی ول کن هم نبودی... زودی رفتم دوربین بیارم ازت فیلم بگیرم که بازی رو تموم کردی منم چند تا عکس از اولین اسباب بازیت گرفتم...

این شد که اولین اسباب بازیهات رو واست باز کردم که توپهایی بودن که فاطیما جون واست هدیه داده بودن... الان تو تختتی و داری بازی میکنی...

از قبل یه سری بازی هایی مادر و پسری با هم انجام میدادیم....

1-تاب بازی به این صورت که تو روی پای من میشینی و پاتو میکوبی به زمین خودت رو هل میدی به عقب و من برت میگردونم به حالت اول ... اینقدر این بازی رو دوست داری ساعت ها این بازی رو با هم میکنیم و من از کارو زندگی میوفتمنیشخند

2-بازی با پتو به این صورت که من پتو رو روی تمام بدنت تا بالای سرت میکشم و تو با دست و پا زدن پتو رو از روی صورتت دور میکنی و میخندی .. این بازی بیشتر از 5 بار تکرار میشه تا اینکه تو خسته بشی...

 

پ و:زندگی زیباست.. لذت با تو بودن زیباتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)