معینمعین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامی و پاپا

7سال نو مبارک پسرم..

1392/1/8 18:46
نویسنده : مامان معین
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مهربونم

از روزهای شیرینی که با تو دارم هرچه بگم کمه...

سفره هفت سین رو امسال در کنار عمه بزرگ بودیم و تو اولین سفر زندگیت رو به بندر عباس رفتی (بین بوشهر و جم زیاد رفت و آمد کردی ولی اینا مسافرت نیستن که جیگرم) و بعد بابا بزرگ و عمه کوچک هم اومدن اونجا و خوش گذروندیم و واسه برگشت یه شب هم خونه عمه کوچک بودم و کلی بهت خوش گذشت و کادوهای تولدت هم گرفتی...

دیروز یه حمام مشتی با کمک بابا دادمت و کلی اب بازی کردی و خندیدی.. امروز هم کمی سینه ات خس خس میکرد که برای اولین بار رفتی دکتر اطفال .. دکتر گفت خدا رو شکر چیزی نیست... منم از خاله بزرگ یاد گرفته بودم اینکه سینه ات رو با روغن زیتون چرب کردم و روش پنبه گذاشتم که گرم بمونه... انشالا همیشه سلامت باشی عزیز دلم..

 

پ و: همیشه در قلب منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)