معینمعین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامی و پاپا

46لیوان نی دار

1392/7/1 9:41
نویسنده : مامان معین
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنینم

 

شاید بیشتر از 2 هفته هست که توی لیوان نی دار اب میخوری ولی من یادم میره اینجا ثبتش کنم... وقتی سیراب میشی توی نی فوت میکنی و به صدای قل قل کردن اب میخندی

 

دو روز پیش رفتم توی آشپزخونه کار داشتم .. وقتی برگشتم توی پذیرایی دیدم دسته مبل رو گرفتی و وایسادی و همه اسباب بازیهات رو که روی مبل گذاشته بودم ریختی زمین... من فدای این زبل بازیهات بشم

 

دیشب رفتیم جشن شروع کلاسای مهد کودکت و کلی بهت خوش گذشت و مهدیه تو رو خوابوند روی یه مقوای بزرگ و خاله فاطمه دورت رو با ماژیک خط کشید و بچه ها با هم واست لباس و صورت کشیدن و با قیچی دورش رو بریدن...جایزه هم بهت حلقه های رنگی دادن... این سومین حلقه رنگی توه...

 

امروز شروع فصل پاییز فصل مورد علاقه منه

 

 

پ و: عزیز دلم.. دوستت دارم از اعماق وجودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)