معینمعین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامی و پاپا

10 لمس دستات

1392/1/17 14:20
نویسنده : مامان معین
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک نازم

اینروزها متفاوت شدی.. و کمی بازیگوش تر از قبل ... چند وقتی بود وقتی شیر میخوردی با دوتا دستای کوچولوت لباسم رو محکم میگرفتی.. منم اروم توی گوشت زمزمه میگردم که پیشتم... همینجا... جایی نمیرم و تو آروم به خواب میرفتی..

چند روز پیش روی پاهام گذاشتمت که آروغت رو بگیرم وقتی بلندت کردم دیدم یه دستمال کاغذی توی دستت هست و محکم گرفتیش.. بابا ازت یه عکس انداخت.. فک کنم دادی دور رو برت رو بیشتر میشناسی.. سری بعد که از خواب پاشدی دیدم دستمال دهانت توی دستته و داری باهاش بازی میکنی.. الهی من فدات شم.. جسم بعدی شیشه شیرت بود که انگار علاقه داشتی خودت توی دستات نگهش داری و البته منم وقتی شیرت به آخراش میرسید بهت اجازه میدادم گرفتن شیشه شیر رو با دستات تمیرن کنی... آخرین چیزی که دیدم ازت گرفتن موهای دست بابا بود و چقدر میخندیدی و خوشحال بودی از اینکه چیز جدیدی کشف کردی... بابا با اینکه اذیت میشد اجازه داد هر چقدر دوست داری موهاشو بکشی... انگار شیرین ترین تجربه ی تو از لمس کردن بود...

اینروزها احساس میکنم کمی قد کشیدی و با پاهای کوچولوت کمی لگد میزنی... راستی چند شب پیش که بیدار شدی و شیر خواستی دیدم توی خواب خودت رو سر دادی و من نصف قدت رو از زیر مبل کشیدم بیرون...

 

پ و: صدای خندهات رو دوست دارررررررررررم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)