معینمعین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

عشق مامی و پاپا

33واکسن 6 ماهگی

1392/4/28 9:17
نویسنده : مامان معین
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مهربونم

امروز جمعه هست و من مرخصی گرفتم که پیشت باشم... اخه دیروز با 2 روز تاخیر واکسن 6 ماهگی رو با بابا رفتی زدی... خدا رو شکر که خیلی تب نکردی و این سری کلا کمپرس سرد گذاشتم برات..

بابا حسابی خسته شده بود ، دستش درد نکنه  ، من که از سر کار اومدم خواب بودی

یه سی دی داری به اسم ((با نینی)) یه شخصیت کرم توشه به اسم تولی... خیلی دوستش داری و از کارایی که میکنه میخندی...

هم بازی این روز های تو 3 تا اردک جغجغه ای هست که خیلی دوستشون داری و باهاشون بازی میکنی.. شبها میزارم بالای سرت صبح که پامیشی یکم باهاشون بازی میکنی و دوباره میخوابی..

یه شب خیلی بی تابی کردی و کم خوابیدی ، نصف شب گفتم پوشکت رو عوض کنم شاید راحت تر بخوابی.. تا پوشکت رو باز کردم برقم گرفت... بدنم از کولر یخ کرده بود تو هم روم جیش کردی داغ... تا چند لحظه تو شک بودم که چرا یه جوری شدم که متوجه خیشی جیش اقا روی زانوم شدم...

هر روز صبخح قبل از من بیدار میشی و میگی ((هوم هوم)) یعنی بریم مهد کودک ، وقتی لباست رو تنت میکنم خوشحال میشی و وقتی میرسیم مهد خودت رو پرت میکنی تو بغل مربی.. مربی میگه توی کلاس با بچه ها بازی میکنی و این باعث خوشحالی منه..

امروز هم صبح زود بیدار شدی و مهد میخواستی.. یکم نق نق کردی و من بهت توضیع دادم که امروز جمعه هستنیشخند و مهد تعطیله...

 

پ و: عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)