معینمعین، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

عشق مامی و پاپا

32مبارک

1392/4/25 22:32
نویسنده : مامان معین
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر 6 ماهه من...

امروز تو 6 ماه از اولین ماه های زندگی زیبایت رو تمام کردی.. 6 ماه هست که زندگیم رنگ و بوی یک نوزاد را میدهد... رنگ و بوی زندگی... آرامش من...آمدی و مرا  به آینده رنگین مژده میدهی... وقتی تو را به آغوش میگیرم نفسم تازه میشود ... خستکی از تنم بیرون میرود..چه بهتر از بوییدن و بوسیدن تو... و چه بهتر از نوازش تو... آرزوی من اینده درخشان و موفقیت توست..دستانت را میبوسم و عاشقانه دوستت دارم...

---

پسرم امروز خواستم ناخن هایت رو  کوتاه کنم ناخن شست دست راستت رو خیلی کوتاه  کردم ، خون اومد ازش.... از اون لحظه یه حس بدی توی شست دست راست من اومده... حس درد بودن... این یعنی منو تو یک روح هستیم در دو بدن...

 

یه خاطره که باهات دارم و همیشه فراموش میشه اینجا واست تعریف کنم اینه که وقتی میبرمت دستشویی که بشورمت کلی اب بازی میکنی و خودت مشت هات رو زیر اب باز و بسته میکنی و میشوری... بعد تمام سعیت رو میکنی که انگشتای خیست رو فرو کنی توی پریز برق بالای روشویی... وقتی هم صورتت رو میشورم زبونت رو دور دهانت میکشی و اب میخوری...

 

پ و: قربونت برم رنگین کمان امید من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)